»» تیزری از عطش سرعت بدون محدودیت

آخرین نسخه از بازی عطش سرعت یا نید فور اسپید، با عنوان “بدون محدودیت” ویژه گوشی‌های هوشمند و تبلت ها به‌زودی معرفی می‌شود.

Need For Speed: No Limits

ادامه مطلب

[ شنبه 20 دی 1393برچسب:,

] [ 18:13 ] [ علی و حسین مقدم ]

[ ]

دانلود نسخه نهایی برترین نرم افزار فشرده سازی دنیا WinRAR 5.20 Final

محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, Unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند EXE در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

 

WinRar.Cover دانلود نسخه نهایی برترین نرم افزار فشرده سازی دنیا WinRAR 5.20 Final

 

 

راهنمای نصب:

۱- قبل از اکسترکت آنتی ویروس رایانه را به طور موقت غیر فعال کنید.

۲- پس از اکسترکت و نصب برنامه، وارد پوشه Keygen شده و از آن جهت فعال سازی نرم افزار استفاده کنید.

۳- پس از اتمام فعال سازی دوباره می توانید آنتی ویروس را فعال کنید.

 

 

password دانلود نسخه نهایی برترین نرم افزار فشرده سازی دنیا WinRAR 5.20 Final پسورد فایل: www.downloadha.com

download دانلود نسخه نهایی برترین نرم افزار فشرده سازی دنیا WinRAR 5.20 Final لینک دانلود – ۴ مگابایت  |  لینک کمکی

download دانلود نسخه نهایی برترین نرم افزار فشرده سازی دنیا WinRAR 5.20 Final لینک دانلود نسخه قابل حمل – ۴ مگابایت  |  لینک کمکی

[ سه شنبه 9 دی 1393برچسب:,

] [ 19:0 ] [ علی و حسین مقدم ]

[ ]

نرم افزار موبایل ایرتویا

[ سه شنبه 2 دی 1393برچسب:,

] [ 14:50 ] [ علی و حسین مقدم ]

[ ]

Need For Speed The Run

جنون سرعت: فرار -  Need For Speed The Run PC Game

| دانلود بازی جنون سرعت: فرار – Need For Speed The Run برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## دانلود نسخه کم حجم BlackBox بازی NFS The Run با لینک مستقیم ##


ادامه مطلب

[ سه شنبه 2 دی 1393برچسب:,

] [ 9:7 ] [ علی و حسین مقدم ]

[ ]

دانلود بازی Test Drive Ferrari Racing Legends برای PC

– این بازی یازدهمین بازی از سری Test Drive میباشد که ساخته شده است که سازنده‌ی آن استدیو Slightly Mad Studios که Need for Speed: Shift را با همکاری EA ساخته بود ،‌است .ناشر بازی کمپانی نام اشنای Atari است . در نسخه های قبلی سبک بازی open world sandbox بازگشت به سبک arcade racing همانطور که بازی Test Drive 6 اینطور بود و یک spin-off باشد. افسانه فراری بر روی تاریخچه اتومبیلهای فراری متمرکز است و مسابقات : Formula One , rally racing و GT .بیش از ۵۰ اتومبیل از نوع فراری در بازی وجود خواهد داشت و همه انها به صورت کامل چه از داخل چه از خارج طراحی شده اند و حتی افکتهای خسارت انها نیز بخوبی طراحی شده اند.گیم پلی بازی مثل سریهای گذشته خواهد بود با کمی تغییر مانند نسخه های Test Drive 2 و شبیه به Test Drive 6 هست اما Slightly Mad Studios بخشهایی را الهام خواهد گرفت ، سازنده بازی سعی دارد با الهام از بازی NFS مدلهای dynami و افکتهای تخریب را نیز در بازی بنمایش بگذارد .

 

Test Drive Ferrari Racing Legends-SKIDROW | 2.7 GB

 

Test Drive Ferrari Racing Legends دانلود بازي Test Drive Ferrari Racing Legends براي PC


ادامه مطلب

[ دو شنبه 1 دی 1393برچسب:,

] [ 23:34 ] [ علی و حسین مقدم ]

[ ]

بازی جذاب و محبوب ماشین‌سواری Asphalt 8: Airborne – آیفون و آیپد

کسی نیست که طرفدار بازی‌های سبک Racing باشد و با بازی محبوب Asphalt که توسط شرکت Gameloft منتشر می‌شود آشنایی نداشته باشد. حالا نسخه‌ی هشتم این بازی باز هم با تغییرات و بهبودهایی همراه بوده تا تجربه‌ی بازی بهتری را برای شما رقم بزند. بازی Asphalt 8 که در سبک Arcade است بر خلاف بازی‌های شبیه‌ساز رانندگی، تلاش می‌کند هیجان بازی را تا حدی که می‌تواند برای شما زیاد کند. در این بازی ۴۷ ماشین پرقدرت قرار داده شده است که ۸۰٪ آن‌ها ماشین‌های جدید هستند و ماشین‌هایی نظیر لامبورگینی، بوکاتی ویرون، فراری و پاگانی زندا در بازی قرار داده شده‌اند. در جاده‌ها قسمت‌هایی هستند که مانند سکوی پرش طراحی شده‌اند و با رفتن روی آن‌ها ماشین شما پرش‌های بلند و جذابی را تجربه می‌کند. همچنین در بازی ۹ محل متفاوت برای مسابقه دادن وجود دارد و در کل ۱۸۰ مرحله در حالت Career برای به پایان رساندن قرار داده شده است. برای اجرای این بازی به iPhone 4 و بالاتر، iPod touch 4 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این بازی بر روی iOS 5 و بالاتر قابل اجرا است.

 

asphalt8 بازی جذاب و محبوب ماشین‌سواری Asphalt 8: Airborne   آیفون و آیپد

 

 

password بازی جذاب و محبوب ماشین‌سواری Asphalt 8: Airborne   آیفون و آیپد رمز فایل: www.downloadha.com

download بازی جذاب و محبوب ماشین‌سواری Asphalt 8: Airborne   آیفون و آیپد لینک دانلود – 839 مگابایت | لینک کمکی

[ دو شنبه 1 دی 1393برچسب:,

] [ 23:33 ] [ علی و حسین مقدم ]

[ ]

بازی جذاب و محبوب ماشین‌سواری Asphalt 8: Airborne – اندروید

کسی نیست که طرفدار بازی‌های سبک Racing باشد و با بازی محبوب Asphalt که توسط شرکت Gameloft منتشر می‌شود آشنایی نداشته باشد. حالا نسخه‌ی هشتم این بازی باز هم با تغییرات و بهبودهایی همراه بوده تا تجربه‌ی بازی بهتری را برای شما رقم بزند. بازی Asphalt 8 که در سبک Arcade است بر خلاف بازی‌های شبیه‌ساز رانندگی، تلاش می‌کند هیجان بازی را تا حدی که می‌تواند برای شما زیاد کند. در این بازی ۴۷ ماشین پرقدرت قرار داده شده است که ۸۰٪ آن‌ها ماشین‌های جدید هستند و ماشین‌هایی نظیر لامبورگینی، بوکاتی ویرون، فراری و پاگانی زندا در بازی قرار داده شده‌اند. در جاده‌ها قسمت‌هایی هستند که مانند سکوی پرش طراحی شده‌اند و با رفتن روی آن‌ها ماشین شما پرش‌های بلند و جذابی را تجربه می‌کند. همچنین در بازی ۹ محل متفاوت برای مسابقه دادن وجود دارد و در کل ۱۸۰ مرحله در حالت Career برای به پایان رساندن قرار داده شده است.

 

asphalt 8 android بازی جذاب و محبوب ماشین‌سواری Asphalt 8: Airborne   اندروید


ادامه مطلب

[ دو شنبه 1 دی 1393برچسب:,

] [ 23:31 ] [ علی و حسین مقدم ]

[ ]

بازی اتومبیل رانی GT Racing 2: The Real Car Exp v1.3.0 – اندروید

2 این بازی که دقایقی پیش توسط شرکت معروف Gameloft منتشر شد که یک بازی ماشین سواری و اتومبیلرانی در مکان هایی کاملا واقعی برای سیستم عامل اندروید می باشد که تجربه ی بهترین و هیجان برانگیزترین بازی های ماشینی را در اندرویدفون شما به ارمغان می اورد! در این بازی شما می توانید به صورت یک نفره و یا چند نفره با دوستان خود به رقابت بپردازید و در مسابقات مختلف از انواع ماشین های مرسدس بنز، فراری، دوج، نیسان، آئودی، فورد و غیره استفاده کنید!در واقع در این بازی گیم لافت بیشتر روی حرفه ای بودن و مسابقاتی به شکل واقعی کار کرده که به همین خاطر می تواند جزو بازی های پر طرفدار این شرکت قرار گیرد .این بازی بر روی اندروید ۲.۳ و بالاتر قابل اجراست.

 

GT Racing 2 The Real Car Exp v1.3.0 بازی اتومبیل رانی GT Racing 2: The Real Car Exp v1.3.0 – اندروید

 


ادامه مطلب

[ دو شنبه 1 دی 1393برچسب:,

] [ 23:30 ] [ علی و حسین مقدم ]

[ ]

دانلود بازی Assetto Corsa برای PC

یک شبیه ساز نسل بعدی رانندگی برای ویندوز PC از دنیای واقعی است. این بازی توسط Kunos Simulazioni ساخته و طراحی شده است و در ۸ نوامبر ۲۰۱۳ بصورت رسمی منتشر شده است. شرکت سازنده سعی کرده تا در این بازی گیمر را با یک رانندگی در جهان واقعی روبرو کند و سعی کرده از طبیعی ترین سیستم هندلینگ و شبیه سازی برای ساخت این بازی بهره ببرد. این بازی دارای ۵ حالت FREE PRACTICE, HOTLAP, TIME ATTACK, 12 SPECIAL EVENTS, DRIFT MODE میباشد که بطور کلی ۳۵ مدل خودروی زیبا و کارآمد، ۱۶ کلاس خودرو و ۱۱ مسیر متفاوت در گیم پلی این بازی قابل دستیابی می باشند. به گقته سازنده این بازی هر دو هفته بسته آپدیتی برای این بازی در نظر گرفته میشود که هر هفته گیمر با ماشین های جدید و آهنگ های جدیدی برای بازی روبرو میشود.

Assetto Corsa PC-CODEX

Assetto Corsa Crackfix-CODEX added!

 

Assetto Corsa pc cover small دانلود بازی Assetto Corsa برای PC


ادامه مطلب

[ دو شنبه 1 دی 1393برچسب:,

] [ 23:25 ] [ علی و حسین مقدم ]

[ ]

دانلود بازی GRID 2

فرنچایز Grid نیز در درجه ی اول تعریفی از واقعیت است و همواره تیم سازنده تفکری خارج از این محدوده نداشته است و امیدواریم از این پس نیز طبق این روال پیش رفته و از چارچوب تعریف شده ی Grid خارج نشوند. در بین کارهای Codemasters می توان به عنوان های مسابقه ای خوبی مثل سری Dirt اشاره کرد که توانست از جنبه های مختلف خوب باشد و نظر منتقدان را جلب کند. اما اکنون عنوانی با نام Grid پا به عرضه گذاشته است که یکی از مدعیان بهترین ریسینگ سال ۲۰۱۳ است و قصد دارد با بزرگان رقابتی نفس گیر داشته باشد. این عنوان با آوردن جزئیات جدید در سبک خود طرفداران بسیاری را جذب کرده است. Grid 2 توسط Codemasters توسعه داده شده و مسابقاتش برگفته از رقابت های گروهی و تیمی خواهد بود و باید با تیم های مشخص شده از هر گروه مسابقه دهید. برای مشاهده ی ادامه ی نقد و بررسی بازی و لینک های دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

GRID 2 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳.۳ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

GRID 2 pc cover small دانلود بازی GRID 2 برای PC

 


ادامه مطلب

[ دو شنبه 1 دی 1393برچسب:,

] [ 23:11 ] [ علی و حسین مقدم ]

[ ]

بازی ماشین سواری محبوب آسفالت Asphalt 7: Heat v1.0.6 0 – آندروید

نسخه هفتم بازی زیبا و دوست داشتنی ریسینگ آسفالت با عنوان Heat عرضه گردیده است. این بازی دارای بیش از ۶۰ اتومبیل گوناگون از برندهای مختلفی می باشد که با گرافیکی بالا، برای سیستم عامل آندروید عرضه شده است. مسابقه دادن در سراسر دنیا در ۶ حالت کاملا متفاوت بسیار هیجان انگیز است. جهت دریافت این بازی زیبا به همراه Data  لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

Asphalt 7 Heat بازی ماشین سواری محبوب آسفالت Asphalt 7: Heat v1.0.6 0 – آندروید

 

 

password بازی ماشین سواری محبوب آسفالت Asphalt 7: Heat v1.0.6 0 – آندروید رمز فایل: www.downloadha.com

download بازی ماشین سواری محبوب آسفالت Asphalt 7: Heat v1.0.6 0 – آندروید لینک دانلود به همراه دیتای بازی – 792 مگابایت | لینک کمکی

[ دو شنبه 1 دی 1393برچسب:,

] [ 23:9 ] [ علی و حسین مقدم ]

[ ]

ژورنال پورشه
5000 تومان

[ دو شنبه 1 دی 1393برچسب:,

] [ 21:21 ] [ علی و حسین مقدم ]

[ ]

بانک خودرو
1000 تومان

[ دو شنبه 1 دی 1393برچسب:,

] [ 21:20 ] [ علی و حسین مقدم ]

[ ]

عیب یابی خودرو
750 تومان

[ دو شنبه 1 دی 1393برچسب:,

] [ 21:19 ] [ علی و حسین مقدم ]

[ ]

GPS Speedometer

GPS Speedometer یک نرم‌افزار سرعت‌سنج حرفه‌ای است که از GPS گوشی شما جهت نمایش سرعت لحظه‌ای، سرعت متوسط و حداکثر سرعت شما استفاده می کند. همچنین این نرم‌افزار می تواند جهت حرکت شما، مسافت و زمان طی شده را محاسبه کند و نمایش دهد.

این نرم‌افزار جهت استفاده در هنگام دویدن، رانندگی، دوچرخه سواری و یا کوهنوردی مناسب می باشد.
از ویژگی‌های این نرم‌افزار عبارتند از:

  • دقت بالا
  • قطب نما
  • HUD mode

در صورت فعال کردن این گزینه، اعداد به صورت آینه‌ای برعکس می شوند و شما می توانید با قرار دادن گوشیِ خود مقابل شیشه ماشین، سرعت خود را در بازتاب نور صفحه بر روی شیشه ماشین ببینید.

  • نمودار سرعت
  • هشدار دادن هنگام عبور از سرعت مجاز
  • ساپورت واحداهای اندازه‌گیری نظیر مایل و کیلومتر

 GPS Speedometerحجم : 1.57M

 

[ دو شنبه 1 دی 1393برچسب:,

] [ 21:18 ] [ علی و حسین مقدم ]

[ ]

ژورنال مازراتی
4000 تومان

[ دو شنبه 1 دی 1393برچسب:,

] [ 21:16 ] [ علی و حسین مقدم ]

[ ]

جعبه سیاه خودرو
2500 تومان

[ دو شنبه 1 دی 1393برچسب:,

] [ 21:15 ] [ علی و حسین مقدم ]

[ ]

معاینه فنی خودرو
 

دریافت از کافه بازار

معاینه فنی خودرو

قیمت : رایگان

در این نرم افزار شما لیست بیش از 400 مراکز معاینه فنی خودرو کل کشور را به صورت آفلاین بدون نیاز به اینترنت پیامک و یا جی پی اس خواهید داشت
می توانید مرکز مورد نظر معاینه فنی خودرو یا اتومبیل خود را بر اساس استان یا شهر جستجو کنید
در این برنامه می توانید روال انجام معاینه فنی خودرو را دقیقا بشناسید
می توانید از هزینه های معاینه فنی خودرو وموتور سیکلت آگاه شوید
می توانید روال اخذ برچسب معاینه فنی خودرو و اتومبیل را بشناسید

————————-
منبع
barchasb.org
portal.upto.ir

[ دو شنبه 1 دی 1393برچسب:,

] [ 21:10 ] [ علی و حسین مقدم ]

[ ]

همیار خودرو
 

دریافت از کافه بازار

همیار خودرو

قیمت : رایگان

با همیار خودرو می توانید به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت فقط توسط یک پیامک، میزان خلافی انواع خودرو را دریافت نموده و مبلغ خلافی خود را توسط همین برنامه پرداخت نمایید.همچنین شما میتوانید وضعیت نمره منفی گواهی نامه خود را دریافت نمایید و نسبت به رفع آن اقدامات لازم را انجام دهید.

*** ارائه گزارش لحظه ای ***

*** محیط کاربری زیبا و روان، دارای انیمیشن ***

*** دریافت آپدیت های رایگان ***

*** پاسخگویی مستمر و آنی ***

برای برقراری ارتباط با ما میتوانید با ورود به صفحه “تماس با ما” در همین برنامه با ما ارتباط برقرار کنید.

[ دو شنبه 1 دی 1393برچسب:,

] [ 21:8 ] [ علی و حسین مقدم ]

[ ]

دانستنی های خودرو

دریافت از کافه بازار

دانستنی های خودرو

قیمت : رایگان

دانستنی های خودرو به همراه قیمت آنلاین بیش از 250 خودرو داخلی و خارجی

– نرم افزاری بی نظیر از اطلاعات عمومی ، دانستنی های خودرو برای عموم مردم با زبانی بسیار ساده

– بخش قیمت آنلاین بیش از 250 خودرو به صورت رایگان در اختیار عزیزان قرار گرفت.

– قیمت خودرو در شرکت و بازار به طور مداوم از طریق سرور گروه نرم افزاری ورسک بروز رسانی می شود.

– بیش از 70 عنوان مطلب دانستنی خودرو برای عموم مردم

– با پشتیبانی کامل گروه نرم افزاری وِرِسک از طریق ارتباط تلفنی و ایمیل

– با گرافیک و طراحی فوق العاده کاربر پسند

– در این نرم افزار تمامی اطلاعات عمومی برای نگهداری خودرو و سایر اطلاعات مربوط به خودرو که برای هر فردی نیاز است در اختیار کاربران عزیز قرار گرفته شده است

– از جمله بخش های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد :

– روش هواگیری رادیاتور خودرو

– زمان تعویض فیلتر هوا و روغن

– توصیه های حقوقی پیش خرید خودرو

– خروج آب از لوله اگزوز

– خطرات کیسه هوای خودرو

– دلایل سوختن دینام

– شستشو و مراقبت از خودرو

– آپشن های خودرو

– بهترین زمان برای تعویض روغن

– اساس کار دستگاه gps

– بازدید و تعویض شمع ماشین

– بریده شدن میل پلوس خودرو

– بهترین آب برای رادیاتور ماشین

– تسمه تایم و نگهداری و زمان تعویض مناسب آن

– تفاوت بنزین معمولی و سوپر

– دلیل صدای ضربه در دور آرام موتور

– روش عیب یابی کمک فنر خودرو

– روغن سوزی

– عادتهای غلط در رانندگی

– فیوزهای خودرو و کاربرد آنها

– کولر و تهویه خودرو

– لاستیک ماشین و نگهداری و تنظیم باد

– کاهش مصرف سوخت

– و چندین عنوان دیگر با زبانی کاملا ساده در اختیار شما عزیزان قرار گرفته شده است .

***امکانات نرم افزار : ***

– طراحی گرافیکی کاربرپسند

– امکان انتخاب فونت های مختلف

– امکان انتخاب سایز و فاصله خط ها برای مطالعه راحت

 

[ دو شنبه 1 دی 1393برچسب:,

] [ 21:4 ] [ علی و حسین مقدم ]

[ ]

نرم افزار اندروید مسافت پیموده شده ماشین aCar Pro-Car Management Mileage

نرم افزار کاربردی aCar Pro-Car Management Mileage که برای همه دوستانی که خودرو دارند بسیار مفید است با این نرم افزار اندروید به سادگی می توانید داده های به آن وارد کنید و مسافت طی شده شما را نشان دهد و یا زمان تقریبی تمام شدن بنزین گاز و … و همچنین می توانید از جی پی اس آن استفاده کنید برای دیدن دیگر ویژگی ها حتما به ادامه مطلب بروید.

 

aCar-Pro-Car-Management-Mileage

 

 

aCar-Pro-Car-Management-Mileage1

دیگر ویژگی های نرم افزار اندروید:
رابط کاربری ساده
ورود اطلاعات بسیار آسان و بدون دردسر
پشتیبانی برای ضبط اطلاعات بر روی یواس پی خدمات بر براورد هزینه ها در سفر
پشتیبانی برای ورود مشخصات قطعات خودرو شما
مسافت پیموده شده گاز محاسبه با پشتیبانی واحد مختلف
یادآوری زمان و طی مسافت طولانی بدون نیاز به سرویس های مبتنی بر: روغن موتور، فیلتر هوا، و غیره
پشتیبانی می کند (GPS) موقعیت جغرافیایی
پشتیبانی از شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری در فیس بوک و توییتر
پشتیبان گیری داده های اندازه گیری ماهانه
از اندروید 2.2 به بعد SD انتقال به پشتیبانی از کارت حافظه

 

download دانلود

size حجم فایل : 3.87 مگابایت

size ورژن : برای اندروید ۲.1 و بالاتر

password رمز فایل : www.download0098.com

[ دو شنبه 1 دی 1393برچسب:,

] [ 20:44 ] [ علی و حسین مقدم ]

[ ]

دانلود بازی اندروید مسابقه ماشین ها Car Race v1.2

بازی آندروید Car Race یکی از محبوب ترین و هیجانی ترین بازی های مسابقه درگ میان دو ماشین می باشد که برای اندروید منتشر شده است . این بازی را می توان بسیار شبیه به بازی Drag Racing اما با یک گرافیک فوق العاده بالاتر و محیط زیبا دانست . در هر مرحله از بازی باید با ماشین های مختلفی مسابقه سرعتی بدهید و آن ها را شکست دهید. جهت مشاهده تصاویر بیشتر از محیط بازی و دانلود این بازی اندرویدی زیبا به ادامه مطلب از دانلود0098 مراجعه فرمایید.

 

Car-Race-v1.2

Car-Race-1

Car-Race-2

 

download دانلود بازی

size حجم فایل : 46.9 مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

[ دو شنبه 1 دی 1393برچسب:,

] [ 20:37 ] [ علی و حسین مقدم ]

[ ]

دانلود بازی کامپیوتری ماشین سواری Little Racers STREET

بازی کامپیوتری Little Racers STREET

بازی کامپیوتری ماشین سواری Little Racers STREET : یک بازی کم حجم با سبک مسابقه ای با دروبین از بالا است، که در آن شهرها و محیط بازی کاملا سه بعدی طراحی شده و شامل تعداد زیادی زمین مسابقه و افکت های گوناگون است. تمرکز اصلی بازی روی بخش Career است که در آن شما باید با یک ماشین معمولی کار خود را شروع کنید و با برنده شدن در مسابقات و کسب امتیاز اقدام به آپگرید یا خرید ماشین های جدید کنید ، بازیLittle Racers STREET شامل ۳۰ نوع ماشین مختلف است که شما باید به توسط آنها با رقبای گوناگونی که در بازی تعریف شده در شرایط آب و هوایی مختلف رقابت کنید.

 

download دانلود بازی

size حجم فایل : 69 مگابایت

password رمز فایل : www.download098.com

[ دو شنبه 1 دی 1393برچسب:,

] [ 20:37 ] [ علی و حسین مقدم ]

[ ]

دانلود بازی کامپیوتری ماشین جنگی Fire and Forget the Final Assault

بازی کامپیوتری Fire and Forget the Final Assault

بازی کامپیوتری ماشین جنگی Fire and Forget the Final Assault : بازی کم حجم و جدیدی که در آن با استفاده از سلاح های مرگبار و پیشرفته که بر روی ماشین تان قرار دارند حریفان را نابود کرده و پیروزی خود را تضمین کنید. قدرت های زیادی در این بازی وجود دارد به عنوان مثال قدرت پروازی دارید که می تواند برای زمانی محدود ماشین را در آسمان نگه داشته تا از دید دشمنان در امان بمانید و نتوانند به ماشین آسیبی بزنند که البته این میزان پرواز به صورت محدود است و وقتی به صفر برسد دیگر این توانایی را نخواهید داشت. با توجه به حجم کم بازی گرافیک فوق العاده است زیرا تمامی طراحی ها از جمله طراحی ماشین ها بسیار جذاب بوده اند و همانند یک اتومبیل واقعی به نظر میرسند بعلاوه طراحی مراحل نیز بسیار خوب بوده و کاملا طبیعی است زیرا تمام جزئیات یک محیط را در بازی Fire and Forget the Final Assault رعایت کرده اند مثل شکستگی های روی آسفالت که کاملا شبیه حاده های طبیعی هستند. میزان ضربه به ماشین و تخریب آن بسیار زیبا نمایش داده می وشد به طوری که در بالای صفحه عکسی از ماشین نمایش داده شده است که باد برخورد به آن قسمت ها به حالت های زرد و قرمز در می آیند که این میزان تخریب کلی هر قسمت را نمایش میدهد و وقتی کل ماشین قرمز شود دیگر نابود می شوید. در این بازی ماشین ها قبلیت شخصی سازی و ارتقا دارند و می توان برای آن ها امکاناتی بسیار زیادی فراهم کرد و برای مسابقات سخت تر آن ها را بسیار قدرتمند و سریع کرد.

 

 

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰مگابایت دارای ۵%ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی

size حجم فایل : 106 مگابایت

password رمز فایل : www.download098.com

[ دو شنبه 1 دی 1393برچسب:,

] [ 20:23 ] [ علی و حسین مقدم ]

[ ]